איך זה אפשרי? המודל שהופך חלום למציאות!

המודל הכלכלי הייחודי מאפשר לכם ליהנות מההזדמנות להעניק למשפחתכם את החיים שתמיד רציתם מבלי להשתעבד למשכנתא או חובות

’אביב שלי’ מציגים:

שכירות הוגנת וארוכת טווח עד 10 שנים במחיר ידוע מראש וללא הפתעות.
במידה ותבחרו לצאת מההסכם מוקדם יותר, תוכלו לעשות זאת מידי שנה, בהודעה מראש.
לעיון בהסכם השכירות שוק חופשי לחץ/י כאן

לבנות עם הטובים ביותר

59 שנים של איכות ללא פשרות.
קבוצת אביב – בניית על מאז 1963

מאז היווסדה ב-1963 ע”י משה אביב ז”ל, הותירה קבוצת ‘אביב’- אחת מחברות הבנייה הוותיקות והמובילות בישראל, את חותמה על נוף הבניה הישראלי.

בין אם מדובר בגורד השחקים הגבוה בישראל -מגדל משה אביב, ביה”ח ‘אסותא’ – הגדול והמתקדם בישראל, מתחם סי אנד סאן או מגדל רוטשילד 22, נהנים לקוחות הקבוצה מביטחון מלא לעמידה בהתחייבויות הקבוצה ומסטנדרט חסר פשרות שמלווה אותה כבר שנים בפרויקטים מורכבים ורחבי היקף, למטרות מגורים, מסחר, בנייה ציבורית ותשתיות, בארץ ובעולם.

הניסיון הרחב אותו מביאה הקבוצה והעובדה כי כל פעילויותיה: ייזום, רכישה, תכנון בנייה ושיווק הפרויקטים – נעשות תחת קורת גג אחת – מאפשרים לאנשי המקצוע הטובים ביותר לפעול בשיתוף פעולה הדוק ולהוביל בנייה מתוחכמת ומאתגרת אשר עושה שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר, תוך שמירה על תכנון אדריכלי מוקפד ומושקע כבר שנים.

החברה מנוהלת ע”י דורון אביב – יו”ר, ודפנה הרלב – מנכ”ל.

 www.avivgroup.com

על חלומות לא מתפשרים: משרד האדריכלים – MYS

אנו סבורים כי על חלומות אסור להתפשר ולכן לא חסכנו מכם דבר גם בתכנון האדריכלי, כדי שתיהנו מהטוב ביותר: על הפרויקט אמון לא אחר מאשר משרד האדריכלים ‘יסקי מור סיוון’ (MYS) אשר מונה למעלה מ-120 עובדים, אדריכלים והנדסאים ונחשב לאחד המשרדים הגדולים והמובילים בישראל ובעולם.
מאז 1950 התמחה המשרד במגוון פרויקטים, בהם מגדלי יוקרה, מבני מסחר, ציבור ומשרדים, זכה באינספור פרסים בינלאומיים ואחראי בין היתר למבנים איקונים ביניהם: מגדלי אקירוב, בית האופרה, פרויקט YOO היוקרתי (עליו הוענק למשרד הפרס הראשון בתחרות ‘מצוינות בבניה’), חלומות קריית אונו, דוניץ גני תקווה, מטה משרד הביטחון בקרייה בתל אביב, קניון עיר ימים בנתניה ועוד.

חברת הניהול שהופכת את החיים שלכם לרגועים ונעימים יותר

נורה שרופה? תקלות בצנרת או נזילות? הסירו דאגה מלבכם! מהיום כבר לא צריך ‘לרדוף’ אחר בעל הדירה! בפרויקט ‘אביב שלי’, כדי שתיהנו מאיכות חיים מקסימאלית מיקמנו את משרדי חברת הניהול במתחם, לצד זמינות טלפונית 24 שעות ביממה והיכולת לספק לדיירי הפרויקט מענה, ליווי וטיפול בכל נושא או שאלה. כשקבוצת ‘אביב’ אמונה על כלל שירותי התחזוקה השוטפים  – אתם יכולים להיות רגועים ולהקדיש את הזמן לדברים החשובים באמת: לכם ולמשפחה שלכם.

לפרטים נוספים

חטיבת אלכסנדרוני 2, רמת השרון | טלפון: 03-7322709

אימייל: rent@avivgroup.com 

ביקור באתר בתיאום מראש בלבד

כל ההדמיות מוצגות להמחשה בלבד. התכניות, המידות וכל יתר הפרטים באתר זה נועדו למסירת מידע בלבד ואינם מהווים כל התחייבות מצד החברה. יתכנו שינויים במידות החדרים בין המוצג בתוכניות לבין המידות בפועל. ט.ל.ח